Мета тестування: визначити за допомогою тестування нахил учнів до певного типу професій; дізнатися, чи збігається бажання оволодіти обраною професією з професійними нахилами учнів; виробити в учнів вміння співвідносити свої природні можливості і задатки з професійною робітничою діяльністю.
В нашому сучасному суспільстві умовно за предметом праці можна виділити такі типи професій як:
Умови проведення тесту
Із запропонованих тверджень виберіть те, що вам підходить і позначте його номер.
Тест
Вам подобається і ви хотіли б:
З перелічених вище тверджень кожне співвідноситься з відповідним типом професій.
Отже, до типу професій «людина – природа» належать твердження: 1, 6, 11, 19, 21, 26, 31, 39;
до типу професій «людина – техніка» належать твердження: 2, 7, 14, 17, 22, 27, 34, 37;
до типу професій «людина – людина» належать твердження: 3, 8, 12, 15, 23, 28, 32, 35;
до типу професій «людина – знакова система» належать твердження: 4, 9, 18, 20, 24, 29, 38, 40;
до типу професій «людина – художній образ» належать твердження: 5, 10, 13, 16, 25, 30, 33, 36.
Заповни анкету!
http://pedagogika.at.ua/
В нашому сучасному суспільстві умовно за предметом праці можна виділити такі типи професій як:
- «людина – людина» (групи, спілки, колективи людей);
- «людина – техніка» (технічні системи, механізми, матеріали);
- «людина – природа» (рослини, тварини);
- «людина – знакова система» (цифри, коди, мови, умовні знаки);
- «людина – художній образ» (художні образи умови їхньої побудови).
Умови проведення тесту
Із запропонованих тверджень виберіть те, що вам підходить і позначте його номер.
Тест
Вам подобається і ви хотіли б:
- Доглядати за квітами.
- Обслуговувати машини, прилади.
- Допомагати хворим людям, лікувати їх.
- Складати таблиці, схеми, програми для обчислювальних машин.
- Спостерігати за якістю книжкових ілюстрацій, плакатів.
- Спостерігати за станом і розвитком рослин.
- Обробляти матеріали (дерево, тканину, метал).
- Доносити товари до споживача (рекламувати, продавати).
- Обговорювати науково-популярні книжки, статті.
- Обговорювати художні книжки, спектаклі, концерти.
- Вирощувати молодняк тварин.
- Тренувати ровесників або молодших товаришів у виконанні будь-яких дій (трудових, навчальних, спортивних).
- Копіювати малюнки, зображення, настроювати музичні інструменти.
- Керувати вантажним підйомником, транспортним засобом (підйомним краном, трактором).
- Повідомляти, роз’яснювати людям потрібні їм відомості(у довідковому бюро, на екскурсії тощо).
- Художньо оформляти виставки, вітрини або брати участь у підготовці спектаклів, концертів.
- Ремонтувати речі, вироби (одяг, житло, техніку).
- Шукати і виправляти помилки в текстах, таблицях.
- Лікувати тварин.
- Виконувати обчислення, розрахунки.
- Виводити нові сорти рослин.
- Конструювати, проектувати нові види промислових виробів (машини, одяг).
- Розбиратися в суперечках між людьми, переконувати, пояснювати, заохочувати, карати.
- Розбиратися в схемах, кресленнях, таблицях (перевіряти, уточнювати).
- Працювати з гуртками художньої самодіяльності.
- Спостерігати, вивчати життя живих організмів.
- Вивчати, налагоджувати медичні прилади й апарати.
- Надавати людям медичну допомогу при пораненнях, опіках тощо.
- Складати точний опис явищ, подій, що досліджуються за допомогою вимірювальних приладів.
- Художньо описувати, зображати події, які спостерігаєте або уявляєте.
- Проводити лабораторні аналізи в лікарні.
- Приймати, оглядати хворих, вести бесіду з ними, призначати лікування.
- Фарбувати або розписувати стіни приміщень, поверхні виробів.
- Монтувати будівлі, складати машини.
- Організовувати культпоходи ровесників чи молодших школярів до театру, музею, на екскурсію.
- Грати на сцені театру.
- Виготовляти за кресленням деталі, вироби, споруджувати будинки.
- Виготовляти креслення, копіювати карти.
- Боротися з хворобами рослин, шкідниками лісу, саду.
- Працювати на клавіатурі, друкарській машині, телетайпі, тощо.
З перелічених вище тверджень кожне співвідноситься з відповідним типом професій.
Отже, до типу професій «людина – природа» належать твердження: 1, 6, 11, 19, 21, 26, 31, 39;
до типу професій «людина – техніка» належать твердження: 2, 7, 14, 17, 22, 27, 34, 37;
до типу професій «людина – людина» належать твердження: 3, 8, 12, 15, 23, 28, 32, 35;
до типу професій «людина – знакова система» належать твердження: 4, 9, 18, 20, 24, 29, 38, 40;
до типу професій «людина – художній образ» належать твердження: 5, 10, 13, 16, 25, 30, 33, 36.
Заповни анкету!
http://pedagogika.at.ua/
Немає коментарів:
Дописати коментар