Доісторичні люди використовували для передачі важливої інформації голос, що сприяло появі членороздільної мови. Однак усна передача вістей була недосконала, оскільки людський голос чути лише на близькій відстані. Для посилення переданого звуку тисячоліття тому стали використовувати порожнисті стовбури дерев і пізніше барабани. За допомогою умовних ударних сигналів новини передавалися від одного поселення до іншого. Крім того, людина використовувала для передачі звісток вогонь і дим.
З зародженням писемності інформація стала передаватися в письмовому вигляді. Вперше поштове повідомлення з'явилося близько 5000 років тому в Месопотамії для передачі інформації, відображеної у вигляді глиняного листа.
Численні археологічні дослідження свідчать, що листування існує з давніх-давен. У ході історії змінювався матеріал, на котрому писались листи. Це були кам'яні, дерев'яні, глиняні таблички, пальмове листя,папірус, вощені дощечки, пергамент і тільки починаючи з XV століття — папір.
Форму листа у вигляді заклеєного конверта почали використовувати двадцятих роках ХІХ століття в Англії.
А чи знаєте ви, що ми вкладаємо свої листи у “пакетик містера Бревера”.
Таку назву довгий час носив звичний для всіх конверт. Торговець та власник паперової фабрики Бревер із міста Брайтон у 1820 вперше виставив на продаж нову обгортку для листів. Виготовлені спочатку вручну, а згодом за допомогою машин перші конверти відкрили нову сторінку в історії листування.
За тридцять років після того, 1837 року на розгляд парламенту Великобританії було подано проект нової поштової реформи. Її автором був Роуленд Хілл. Згідно з проектом спрощувалась і уніфікувалась система поштових тарифів, уводилась попередня оплата поштових відправлень шляхом наклеювання марок. 10 січня 1840 року року поштова реформа набрала сили, а за шість місяців в обіг надійшла перша у світі державна поштова марка «Чорний пенні».
Джерело інформації: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B8%D1%81%D1%82_(%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0_%D1%81%D0%BF%D1%96%D0%BB%D0%BA%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F)
Більше інформації у публікації: http://miklasss.blogspot.com/2015/09/blog-post_20.html
Немає коментарів:
Дописати коментар